sâmbătă, 24 august 2013

Omletă bătută


Aș vrea acum să împărtășesc cu voi o rețetă cu care am fost cucerită de-a dreptul – adică la propriu. Îmi amintesc cu mare drag cum într-o bună dimineață m-am trezit și iubitul meu mi-a servit micul dejun la pat: alături de o floricică și un fresh de portocale, mi-a pregătit cea mai apetisantă omletă.

Așadar, domnilor, luați aminte la o metodă cu care nu veți da greș niciodată:
În tigaia încinsă cu un strop de ulei veți pune ouăle bătute împreună cu sare și piper, iar imediat adăugați ardeiul, cașcavalul și șunca tăiate cubulețe mărunte. Acum totul ține de îndemânare: amestecați, întoarceți și răs-întoarceți până când totul va prinde formă.
Nu uitați ingredientul cheie: dragoste, multă dragoste! Și nu aveți cum să dați greș!

Vă doresc Poftă mare! la amândoi și o zi plină de iubire!

Ingrediente

4 ouă
100g șuncă
100g ardei gras
100g cașcaval
sare, piper