miercuri, 21 august 2013

Un cuvânt la început de drum...

M-am gândit să deschid acest blog pentru o sumedenie de motive:

Pentru că sunt departe de casă și asta mă face să mă simt 'acasă'
Pentru că sunt în așteptarea colecției mele - abia începute - de șorțuri
Pentru că toți prietenii mei care au servit masa la mine m-au rugat să le scriu rețetele
Pentru că e mai ușor să împart rețetele într-un singur loc și pentru că niciodată nu se știe de ce altă rețetă ar mai avea nevoie
Pentru că îmi doresc să împărtășesc cu voi secretele mamei
Pentru că vă vreau la masă atunci când fac o rețetă tradițională
Pentru că vreau să fie mai mult o discuție deschisă, decât un monolog al meu
Pentru că aștept sugestiile și întrebările voastre
Pentru că vreau să vă gătesc orice vă poftește stomăcelul

Și pentru că cel mai mult ador să gătesc pentru prieteni!

Așa că vă aștept cu cel mai mare drag comentariile, sugestiile, criticile, întrebările și propunerile, oricând, aici, pe mail sau pe pagina de Facebook și promit să vin cu un răspuns, o soluție, o nouă rețetă, poze și voie-bună cât mai repede posibil.