luni, 2 septembrie 2013

Mărunțișuri

Astăzi vin cu capul plecat în fața voastră, prietenii care m-au susținut până acum, și îmi cer iertare pentru lipsa mea de pe blog, însă promit că de îndată ce termin cu operațiunea 'moving to a new home' vă voi răsplăti răbdarea și fidelitatea cu multe rețete. 

Astăzi totuși aș vrea să vă împărtășesc o altă bucurie: zilele trecute am primit o carte de bucate! Deși e în limba olandeză, iar eu știu abia să număr și să zic zilele săptămânii, sunt extrem de entuziasmată și abia aștept să iau provocarea în mâini și să încep să gătesc câteva rețete! 

Recomand tuturor o carte de bucate în casă, cu atât mai mult cu cât rețetele provin dintr-o altă cultură decât cea proprie! Este mereu interesant să încerci să trăiești precum alte naționalități și extrem de dificil să le înțelegi cultura, însă cea mai bună metodă este să mănânci felurile lor tradiționale, să guști din savoarea țării lor! 

Mă întorc la bagaje și vă aștept pe blog sau pe Facebook să ne împărtășiți din experiențele culinare sau de ce nu, chiar din poftele dumneavoastră! 

Vă las cu cărțile de bucate și cu șorțul în mână și vă urez Distracție plăcută în călătoriile culinare!